Polonizacja Narodu

Jeśli nie prawda, to co?

Jeśli nie prawda, to co?

Nie mam pojęcia jak prowadzi się blogi, jak ściąga się czytelników, ani nawet jak redaguje się teksty. Wiem jedno, chcę coś zrobić, ażeby ten świat wybudził się z niedorzecznego koszmaru jaki bez wątpienia śni.

Będę chciał w tym miejscu przedstawiać prawdę odkrytą, czasem nawet odgrzebaną wielkim nakładem pracy, przez wiele wspaniałych osób.

Chcę spolonizować naród

a do tego potrzebne mi będą tylko i wyłącznie chęci, więc jeśli uda mi się obudzić choćby jedna osobę, to będę wiedział, że warto było próbować.

 

Skomentuj

Information

This entry was posted on 09/01/2012 by in Informacje.

Nawigacja

Strzeżcie się fałszywych nauczycieli

(1) za pomocą znaków i cudów odwodzą oni ludzi ku fałszywym bóstwom (5 Mojż 13,1-4); (2) ich proroctwa nie spełniają się (5 Mojż 18,20-22); (3) zaprzeczają Słowu Bożemu (Iz 8,20); (4) przynoszą zły owoc (Mt 7,18-20); (5) wszyscy mówią o nich dobrze (Łk 6,26); (6) zaprzeczają oni, że Jezus, jedyny Chrystus, przyszedł w ciele jeden jedyny raz (1 J 4,3).
Follow Polonizacja Narodu on WordPress.com
