Polonizacja Narodu

Jeśli nie prawda, to co?

Nadzieja!

2014 rok, prawie dwa lata po końcu świata. Wszyscy żyjemy. Dzisiaj postanowiłem na nowo tworzyć tego bloga. Mam nadzieję, że komuś przyda się to co tutaj znajdzie. Od dzisiaj polski Internet znów ma jedną stronę więcej, z której jedni będą mogli brać, a inni będą bać się.

Informacje i teksty będą w charakterze chrześcijańskim, nie mylić z katolickim, protestanckim ani żadnym innym skandynawskim odłamem czyli pisząc wprost – na chwałę Boga.

Nietolerancja to nie jest nienawiść, dlatego jeśli ktoś poczuje, że nie zgadza się z tym co tutaj znajdzie, lepiej żeby nie wyrażał tego w agresywny sposób – może i jest to szeroko pojęta wolność internetowa, ale tutaj pierwszą rolę gra Bóg i niepodważalna prawda, którą postaram się przedstawiać.

 

Polonizacja narodu dla tych, co szukają prawdy!

 

Nie mniemajcie, że przyszedłem, przynieść pokój na ziemię; nie przyszedłem przynieść pokój, ale miecz.
Bo przyszedłem poróżnić człowieka z jego ojcem i córkę z jej matką, i synową z jej teściową.
Tak to staną się wrogami człowieka domownicy jego.
Kto miłuje ojca albo matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien; i kto miłuje syna albo córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien.
I kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie godzien.
Kto stara się zachować życie swoje, straci je, a kto straci życie swoje dla mnie, znajdzie je.
Kto was przyjmuje, mnie przyjmuje, a kto mnie przyjmuje, przyjmuje tego, który mnie posłał.
Kto przyjmuje proroka jako proroka, otrzyma zapłatę proroka; a kto przyjmuje sprawiedliwego jako sprawiedliwego, otrzyma zapłatę sprawiedliwego.
A ktokolwiek by napoił jednego z tych maluczkich tylko kubkiem zimnej wody jako ucznia, zaprawdę powiadam wam, nie straci zapłaty swojej.

Mat 10:34 – Mat 10:42

Skomentuj

Information

This entry was posted on 16/10/2014 by in Informacje.

Strzeżcie się fałszywych nauczycieli

(1) za pomocą znaków i cudów odwodzą oni ludzi ku fałszywym bóstwom (5 Mojż 13,1-4); (2) ich proroctwa nie spełniają się (5 Mojż 18,20-22); (3) zaprzeczają Słowu Bożemu (Iz 8,20); (4) przynoszą zły owoc (Mt 7,18-20); (5) wszyscy mówią o nich dobrze (Łk 6,26); (6) zaprzeczają oni, że Jezus, jedyny Chrystus, przyszedł w ciele jeden jedyny raz (1 J 4,3).
Follow Polonizacja Narodu on WordPress.com
