Polonizacja Narodu

Jeśli nie prawda, to co?

Czy rozpoznałeś już wroga?

pulp-fiction_592x299

Możesz nie podzielać moich poglądów, możesz nie wierzyć w to, w co ja wierzę. Możesz być kim chcesz i robić to, co chcesz w swoim małym życiu, ale nie możesz nie znać swojego wroga, bo nigdy nie będziesz wiedział kiedy i gdzie spodziewać się ataku!

Kiedy rozmawiam z ludźmi na tematy wiary, na początku zawsze jest ciężko. Chodzi o to, że większość niechętnie się na to godzi, a jeśli dochodzi do złamania lodów, z początku rozmówca nie daje mi dojść do słowa, tłumaczy swoją niewiarę i najczęściej winowajcą jest historia Kościoła Watykańskiego. Kiedy w końcu dostaje szansę na wysłowienie, próbuję raczej wybadać swojego rozmówcę odpowiednimi pytaniami, co i jak czuje po za otoczką historyczną i czy miał okazję studiować Pismo Święte bez pomocy „mądrzejszych” od siebie. Czy zgadniecie do jakich w rzeczywistości wniosków dochodzę?

To zgadujcie.

Na dalszym etapie rozmów (to wtedy, kiedy ja zaczynam mówić, a kiedy mój rozmówca zaczyna na mnie patrzeć na jeden z dwóch możliwych sposobów – pierwszy sposób – „hmmm.. to, co mówi ma sens”, lub drugi – „on tak na serio?”) opowiadam o tym co zrobił dla mnie Jezus Chrystus i streszczam swoją historię nawrócenia, żeby dać świadectwo swojego doświadczenia z rzeczami niespotykanymi. Rzadko kiedy walę z mostu, że jesteśmy grzesznikami, którzy potrzebują Zbawiciela, bo inaczej to płacz i zgrzytanie zębów, no ale tutaj chyba chodzi o dobry PR. W zasadzie wiem, że pomijam najważniejszą kwestię, ale jestem po prostu pewny, że ludzie, którzy mają poglądy ateistyczne i inne dziwne niepoukładane filozofie nie uwierzą za sprawą moich słów, a może chociaż zapamiętają, że taki jeden zapewniał ich o tym, żeby w trudnych chwilach spróbować zwrócić się o pomoc do Jezusa i przekonać się na własnej skórze, że to wszystko to prawda.

Może za krótko jeszcze żyję, albo po prostu robię to źle, ale jeszcze nikt kto miał okazję ze mną o tym porozmawiać (zaznaczam, że na luzie), nigdy sam nie wrócił do tematu, o ile mieliśmy jeszcze kiedykolwiek szansę na spotkanie.

Mój wniosek nie dotyczy jednak ludzi, którzy nie chcą słuchać, ani zainteresować się najistotniejszą kwestią naszego dotychczasowego istnienia. Dotyczy on mnie i mojej drogi do nawrócenia. Czy ja sam faktycznie byłbym podatny na takie rozmowy? Może odbierałbym to jak namawianie, namolność, wścibskość? Czy pozwoliłbym zasiać w sobie ziarno i pozwolić mu kiełkować? Teraz ciężko mi to ocenić, raczej wolałbym zrobić to tak jak zrobiłem, czyli samemu drążyć interesujące mnie tematy. Wiem, że nie każdego interesuje dociekanie prawdy, w ludziach przeważa raczej hedonizm, ale przecież to Bóg pociąga kogo chce! A co było przełomem w moim poznawaniu świata co finalnie doprowadziło mnie do Boga? No właśnie!

Poznaj swojego wroga!

Poznaj swojego wroga!

Poznaj swojego wroga!

Odrzucenie KRK było dla mnie proste, ale wraz z KRK odrzuciłem Biblię. Odrzucenie obcych bogów i religii, w których szukałem było trudniejsze, gdyż nie znałem ich tak dobrze jak własnego podwórka. Powrót do korzeni też nie był taki oczywisty gdyby nie jeden prosty fakt – otaczające z każdej strony zło, symbolika, polityka, muzyka, ignorancja, one razem stworzyły spójny obraz tego co mówi Biblia i ukazały mi wyraźnie, że władca tego świata istnieje.

maxresdefaultOdsyłam do źródeł:

https://radtrap.wordpress.com/2010/07/27/pierwszy-samouczek-dla-niedowiarkow/

http://nwonews.pl/artykul,1684,nowy-porzadek-swiata-w-pigulce-dla-poczatkujacych

http://www.zbawienie.com/lnps.htm

Kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCIs1tSy_xjrW9VcKSOmHY2w

I może tyle wystarczy dla początkujących. Ważne jest żeby pamiętać, że wiedza na ten temat nie jest celem, ale jest jednym z etapów, ponieważ walka za złym w codziennym życiu to trochę inna bajka i odbywa się na wielu płaszczyznach. Mogę zapewnić, że Szatan atakuje nas dosłownie z każdej strony i trzeba wiedzieć, że bierność w tym temacie oznacza przegraną.

Ja wybieram jedynego Boga i zbawienie za sprawą Jezusa Chrystusa, a Ty?

Szukaj w Biblii!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 06/04/2015 by in Informacje.

Strzeżcie się fałszywych nauczycieli

(1) za pomocą znaków i cudów odwodzą oni ludzi ku fałszywym bóstwom (5 Mojż 13,1-4); (2) ich proroctwa nie spełniają się (5 Mojż 18,20-22); (3) zaprzeczają Słowu Bożemu (Iz 8,20); (4) przynoszą zły owoc (Mt 7,18-20); (5) wszyscy mówią o nich dobrze (Łk 6,26); (6) zaprzeczają oni, że Jezus, jedyny Chrystus, przyszedł w ciele jeden jedyny raz (1 J 4,3).
Follow Polonizacja Narodu on WordPress.com
