Polonizacja Narodu

Jeśli nie prawda, to co?

Połącz wszystkie kropki

735_55c23c2d051ff

Witaj!

Jesteś tutaj przypadkowo, czy celowo? Jeśli celowo, to czego szukasz? Dlaczego zacząłeś szukać? Czy masz wątpliwości? Jakie są te wątpliwości? Szukasz prawdy? Czym jest prawda? Z pewnością chciałbyś wiedzieć, przede wszystkim, jaka ona jest. Tak ciężko ją znaleźć, jest jak ziarenko złota w grudzie piachu, który właśnie przesiewasz przez sito. Bardzo łatwo je przeoczyć, ale nigdy nie trać nadziei i nie spoczywaj na laurach kiedy już uda Ci się wydobyć kawałek. Pamiętaj, to tylko część czegoś większego, czemu nie warto szczędzić sił!

coloma10

Niewiedza to rozkosz

Jeśli zacząłeś zadawać pytania zaufanym osobom, lecz nie spotkałeś się z aprobatą, na pewno wiesz o co chodzi. Być może nazwali Cię wariatem, być może skreślili z listy znajomych, a może nawet stałeś się pośmiewiskiem? Chciałeś nie raz już wycofać się ze wszystkiego, żeby tylko odzyskać utracony spokój i normalność? Miałeś wątpliwości, że może ONI faktycznie mają rację, że to szaleństwo i głupota? A jednak pytania pozostawione bez odpowiedzi ciągle zakrzątają głowę i nie dają spokojnie zasnąć. Zdajesz sobie sprawę, że świat nie jest taki jaki miał być i zaczynasz po cichu walczyć z jego zakłamaniem. Może jeszcze czasem wspominasz dawną beztroskę, ale wiesz już, że jeśli się wycofasz, przegrasz.

Obudź się!

Jest tyle niepoznanych rzeczy, tyle tematów, które trzeba przerobić, żeby móc stwierdzić, że już nic nas nie zaskoczy. Ten ogrom przytłacza każdego, ale również każdy, kto ma solidny fundament podoła temu zadaniu. Nie dokona tego w pojedynkę, tak samo jak w pojedynkę nigdy nie obudzisz drugiego człowieka! Naszym fundamentem jest Jezus Chrystus, to dzięki niemu mamy szansę na życie wieczne i poznanie prawdy o otaczającym nas świecie Szatana. Być może słyszałeś o ludziach, którzy przebudzili się powierzchownie, zauważyli zło i nieścisłość, ale nie dopuścili do siebie bożej łaski, wybrali egoizm i wyniosłość, a to zaprowadziło ich w mroczne odmęty śmierci. Uważali, że sami pojmą wszystko i ulegli pokusie wyższości. Obecnie stoją po przeciwnej do nas stronie, walcząc z naszą wiarą. Wystawiają na próbę nasze cnoty i bardzo dobrze, ponieważ złoto próbuje się w ogniu. My mamy wykazywać się miłością! Mamy głosić życie Jezusa Chrystusa i żyć co dzień według prawdy. Cała reszta jest w rękach Boga.

Kim jestem?

Zanim się nawróciłem, wierzyłem, że wszyscy, po za garstką najbogatszych, jesteśmy niewolnikami systemu. Wierzyłem też, że w moim życiu nie ma wolności, aż pewien mądry człowiek uświadomił mi, że każdy jest wolny, ponieważ każdy może decydować codziennie między dobrem, a złem. To ja mam władze postąpić dobrze, lub źle, nikt inny. Następnie przyszło zrozumienie grzechu i tego, że jesteśmy niewolnikami grzesznego ciała. Dowiedziałem się również, że jest klucz, który otwiera kajdany i daje nam wolność. Tym kluczem jest prawda! Prawdą jest Jezus Chrystus, którego Królestwo zniesie również niewolę wymienioną tutaj jako pierwszą. Zdradzę Wam, że nie chciałem żyć, wolałem umrzeć i przyspieszyć nieuniknione, dopóki nie poznałem naszego Zbawiciela i wolności jaką daje za darmo!

Wiem, że tam jesteście!

Istnieje piękno w ludziach i po za nami. To pewne!

Istnieje w nas też strach i zło.

Oddając życie Bogu i należną mu chwałę decyduję się zmienić swoje życie i stać się Dzieckiem Bożym.

Decyduję się przezwyciężyć miłością całą brzydotę we mnie i żyć życiem pięknym, wedle bożych praw, oczekując świata pozbawionego grzechu, w który wierzę, że będzie.

hqdefault

Skomentuj

Information

This entry was posted on 13/08/2015 by in Informacje.

Strzeżcie się fałszywych nauczycieli

(1) za pomocą znaków i cudów odwodzą oni ludzi ku fałszywym bóstwom (5 Mojż 13,1-4); (2) ich proroctwa nie spełniają się (5 Mojż 18,20-22); (3) zaprzeczają Słowu Bożemu (Iz 8,20); (4) przynoszą zły owoc (Mt 7,18-20); (5) wszyscy mówią o nich dobrze (Łk 6,26); (6) zaprzeczają oni, że Jezus, jedyny Chrystus, przyszedł w ciele jeden jedyny raz (1 J 4,3).
Follow Polonizacja Narodu on WordPress.com
